Газ и электричество

Договора, тарифы, квитанции, вопросы по оплате, качество услуг
Администратор
Админ
Сообщений: 4334
2 часа назад
Если вдруг кто еще не знает

З 12 січня споживачі мають можливість отримувати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Цього дня набув чинності Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання, затверджений постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841, яка офіційно опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» за № 5.

Порядок був розроблений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

«Це дуже важливе рішення, яке надасть можливість споживачам нарешті отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Регулятор і в подальшому буде піклуватися на рівні споживача про їхні інтереси та робити все можливе для їх захисту», - підсумував Дмитро Вовк, Голова НКРЕКП.


Таблица с размерами компенсаций и презентация с образцом заявы тут: http://www.nerc.gov.ua/?news=5661
Как получить бонус за покупки в Chicco Lamoda Rozetka Aliexpress MoYo Allo Booking: http://pkvartal.com/moneysave
Посетитель
natakoloda
Сообщений: 1
ЛУ 14А
52 дня назад
Добрый день!!! Может у кого есть контакты на подключении газовой плиты, проплатила месяц назад и никто не шевелится
старожил
Michael Che
Сообщений: 609
ТШ 7
115 дней назад
natakoloda, это норма, звоните в боярку, где то тут на форуме был телефон.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 26 июня 2017 в 16:20)
- Что вы можете сказать о людях?
- Фу!
старожил
denisZ
Сообщений: 58
БХ 11А
18 дней назад
Star, Стар, добрый день,
А Вы счетчик поменяли уже имея договор на электроэнергию?А то мы из 7 линии до сих пор ждем, кушаем завтраки) т.е. без договора никакой замены наверное, я правильно понимаю?
старожил
Star
Сообщений: 3523
БХ 1Б
3 часа назад
denisZ, да, у меня договор есть.
старожил
Corba
Сообщений: 1101
ЛУ 4А
2 дня назад
А кто нибудь вкурсе ситуации по договарам с Облэнерго по 4, 5 и т.д. линиям?
старожил
Fagot
Сообщений: 322
1 день назад
Зачем счётчик менять , что с ним не так?
старожил
Iron
Сообщений: 103
ЛУ 10
23 дня назад
Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?
старожил
7Sense
Сообщений: 239
ЛУ 10А
1 день назад
Iron:

Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?

Ещё у 4-й линии нету даже
старожил
Iron
Сообщений: 103
ЛУ 10
23 дня назад
7Sense:
Ещё у 4-й линии нету даже

Все гірше ніж я думав(((
Администратор
Админ
Сообщений: 4334
2 часа назад
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго. Уточнить можно в колл-центре 044 459 07 40
Как получить бонус за покупки в Chicco Lamoda Rozetka Aliexpress MoYo Allo Booking: http://pkvartal.com/moneysave
старожил
Space
Сообщений: 197
БХ 11В
2 дня назад
Админ:
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго

Прошу чуть подробнее, что это значит ? Нужно бежать подписывать договор? Чего тогда жЭк молчит ?
КУПЛЮ дверь от застройщика
Пишите в личку.
бывалый
maximum
Сообщений: 36
БХ 11Б
66 дней назад
По 7 лінії, вже є певна кількість договорів в жеці. Власників ще не сповіщали, так як розробляють стратегію, як компенсувати собі кошти за використану електроенергію до заключеня договорів. За попередніми даними, будемо змушені оплатити використану електроенергію по 0.57 грн за кВт.
Остаточну відповідь пообіцяли дати в п'ятницю.
Чи є ваші дані в рем, чи заключений договір, можно дізнатися в колл-центрі за номером 044-590-07-40, назвавши свою адресу та ім'я власника.
Если Вы думаете что вы способны на что-то, Вы правы, если Вы думаете что у Вас не получится что-то, Вы тоже правы.
бывалый
Антон
Сообщений: 39
ТШ 2
5 дней назад
Соседи, подскажите, может кто сталкивался. Есть желание перенести счетчик газа, так как установлен он мягко говоря в не очень удобном месте. У кого может контакт есть, т.к. ни один из телефонов в Боярке не отвечает.
Администратор
Админ
Сообщений: 4334
2 часа назад
Антон:

Соседи, подскажите, может кто сталкивался. Есть желание перенести счетчик газа, так как установлен он мягко говоря в не очень удобном месте. У кого может контакт есть, т.к. ни один из телефонов в Боярке не отвечает.
http://pkvartal.com/forum/thread268-48.html#159581
Как получить бонус за покупки в Chicco Lamoda Rozetka Aliexpress MoYo Allo Booking: http://pkvartal.com/moneysave
бывалый
Антон
Сообщений: 39
ТШ 2
5 дней назад
за ссылку спасибо конечно. сварщиков я и сам найду. мне бы контакт для переделки газового проекта.
бывалый
AntAreS
Сообщений: 29
ЛУ 4б
7 дней назад
Антон:

за ссылку спасибо конечно. сварщиков я и сам найду. мне бы контакт для переделки газового проекта.

Боярка:
Я - Хочу перенести трубу ось так, так, так.
Контора - А це можна??
Я - Ну так я ж і прийшов до Вас щоб взнати.
Контора - Так це проектанти повинні сказати. Він навпроти сидить.
Проектант - короче хз чи можна, але є номер телефона хлопчини який допоможе.

Приватне підприємство "Г.І.Р". Павлюк Михайло Анатолійович. Тел.: +38 (098) 66 47 817 gir.kiev.ua/
Оформлення зайняло більше місяця.
старожил
Barsuchok
Сообщений: 138
1 день назад
Доброе утро! Подскажите пожалуйста телефон человека, который может обрезать газ. трубу или переварить. А то у нас ее высоко сделали (по фартуху)
бывалый
Антон
Сообщений: 39
ТШ 2
5 дней назад
AntAreS , дякую. Як мені сказали, орієнтовна вартість офіційного переносу лічильника близько 20-25 тисяч грн з яких робота посередника всього дві. Я в шоці.
Barsuchok контакт вище може це зробити.
старожил
Yarinho
Сообщений: 152
Соборная 5
2 дня назад
maximum:

По 7 лінії, вже є певна кількість договорів в жеці. Власників ще не сповіщали, так як розробляють стратегію, як компенсувати собі кошти за використану електроенергію до заключеня договорів. За попередніми даними, будемо змушені оплатити використану електроенергію по 0.57 грн за кВт.
Остаточну відповідь пообіцяли дати в п'ятницю.
Чи є ваші дані в рем, чи заключений договір, можно дізнатися в колл-центрі за номером 044-590-07-40, назвавши свою адресу та ім'я власника.

появилось уже новая информация? вы оплатили счет за использованную электроэнергию? или нужно оплачивать по факту заключения? поделитесь опытом
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.