Газ и электричество

Договора, тарифы, квитанции, вопросы по оплате, качество услуг
Администратор
Админ
Сообщений: 4266
1 день назад
Если вдруг кто еще не знает

З 12 січня споживачі мають можливість отримувати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Цього дня набув чинності Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання, затверджений постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841, яка офіційно опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» за № 5.

Порядок був розроблений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

«Це дуже важливе рішення, яке надасть можливість споживачам нарешті отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Регулятор і в подальшому буде піклуватися на рівні споживача про їхні інтереси та робити все можливе для їх захисту», - підсумував Дмитро Вовк, Голова НКРЕКП.


Таблица с размерами компенсаций и презентация с образцом заявы тут: http://www.nerc.gov.ua/?news=5661
Как получить бонус за покупки в Chicco Lamoda Rozetka Aliexpress MoYo Allo Booking: http://pkvartal.com/moneysave
Посетитель
natakoloda
Сообщений: 1
ЛУ 14А
22 дня назад
Добрый день!!! Может у кого есть контакты на подключении газовой плиты, проплатила месяц назад и никто не шевелится
старожил
Michael Che
Сообщений: 609
ТШ 7
49 дней назад
natakoloda, это норма, звоните в боярку, где то тут на форуме был телефон.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 26 июня 2017 в 16:20)
- Что вы можете сказать о людях?
- Фу!
старожил
denisZ
Сообщений: 55
БХ 11А
2 дня назад
Star, Стар, добрый день,
А Вы счетчик поменяли уже имея договор на электроэнергию?А то мы из 7 линии до сих пор ждем, кушаем завтраки) т.е. без договора никакой замены наверное, я правильно понимаю?
старожил
Star
Сообщений: 3514
БХ 1Б
2 минуты назад
denisZ, да, у меня договор есть.
старожил
Corba
Сообщений: 1099
ЛУ 4А
2 часа назад
А кто нибудь вкурсе ситуации по договарам с Облэнерго по 4, 5 и т.д. линиям?
старожил
Fagot
Сообщений: 296
1 день назад
Зачем счётчик менять , что с ним не так?
старожил
Iron
Сообщений: 103
ЛУ 10
1 день назад
Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?
старожил
7Sense
Сообщений: 237
ЛУ 10А
1 час назад
Iron:

Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?

Ещё у 4-й линии нету даже
старожил
Iron
Сообщений: 103
ЛУ 10
1 день назад
7Sense:
Ещё у 4-й линии нету даже

Все гірше ніж я думав(((
Администратор
Админ
Сообщений: 4266
1 день назад
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго. Уточнить можно в колл-центре 044 459 07 40
Как получить бонус за покупки в Chicco Lamoda Rozetka Aliexpress MoYo Allo Booking: http://pkvartal.com/moneysave
старожил
Space
Сообщений: 195
БХ 11В
2 часа назад
Админ:
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго

Прошу чуть подробнее, что это значит ? Нужно бежать подписывать договор? Чего тогда жЭк молчит ?
КУПЛЮ дверь от застройщика
Пишите в личку.
бывалый
maximum
Сообщений: 36
БХ 11Б
1 час назад
По 7 лінії, вже є певна кількість договорів в жеці. Власників ще не сповіщали, так як розробляють стратегію, як компенсувати собі кошти за використану електроенергію до заключеня договорів. За попередніми даними, будемо змушені оплатити використану електроенергію по 0.57 грн за кВт.
Остаточну відповідь пообіцяли дати в п'ятницю.
Чи є ваші дані в рем, чи заключений договір, можно дізнатися в колл-центрі за номером 044-590-07-40, назвавши свою адресу та ім'я власника.
Если Вы думаете что вы способны на что-то, Вы правы, если Вы думаете что у Вас не получится что-то, Вы тоже правы.
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.