Аварии и перебои с коммунальными услугами

Аварійна служба з питань водопостачання: 067-329-19-22. Диспетчер ЖЕК: 067-224-77-13, диспетчер РЭС: 044-459-07-40, БИГ энергоресурс аварийная 067 4094253
Посетитель
Emka
Сообщений: 9
ЛУ 6
1660 дней назад
Соседи, добрый день. Есть у кого-то информация по поводу отсутствия света ЛУ 6?
Посетитель
Rumbambar
Сообщений: 2
Соборная 105В-1
2051 день назад
Доброго ранку. На Шевченка немає світла і я так розумію тому і нема води, бо насоси не качають. Хтось щось знає?
старожил
Игорь_ТШ6
Сообщений: 226
ТШ 6
1768 дней назад
Света с ночи нету. Кто звонил узнавал, подскажите, что пообещали со светом?
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Игорь_ТШ6:

Света с ночи нету. Кто звонил узнавал, подскажите, что пообещали со светом?
Во второй линии пропал около 2:20, появился примерно в 7:30.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 3 августа 2018 в 11:16)
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
старожил
Игорь_ТШ6
Сообщений: 226
ТШ 6
1768 дней назад
В ТШ6 до сих пор нетДобавлено спустя 12 минутВ ТШ6 до сих пор нет
Посетитель
Rumbambar
Сообщений: 2
Соборная 105В-1
2051 день назад
Добрий день, від ранку немає води, є інфо коли появиться?
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Rumbambar:
Добрий день, від ранку немає води, є інфо коли появиться?


http://vyshneve-rada.gov.ua/ogoloshennja/ogoloshenja/6013-2018-08-17-10-06-30.html
Редактировалось: 1 раз (Последний: 17 августа 2018 в 17:00)
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
бывалый
Aleksandroff
Сообщений: 35
ЛУ 2А
1791 день назад
Добрый вечер!
Уже есть вода?
старожил
Rapid
Сообщений: 217
ТШ 6А
588 дней назад
Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, в ТШ6а відсутня вода?
бывалый
Elea
Сообщений: 44
БХ 1Б
1586 дней назад
Rapid:

Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, в ТШ6а відсутня вода?

В БХ 1Б нет воды.
старожил
Rapid
Сообщений: 217
ТШ 6А
588 дней назад
Elea:
В БХ 1Б нет воды.
дякую
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Rapid:

Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, в ТШ6а відсутня вода?

Говорят, авария. Воды много где по кварталу нет, не только в ТШ 6А.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 26 ноября 2019 в 10:55)
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
бывалый
Elea
Сообщений: 44
БХ 1Б
1586 дней назад
Добрый вечер. Удалось кому-то дозвониться оператору? Почему сегодня нет воды?
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Про вчерашнее аварийное отключение электричества c 16:45 до 18:18 на сайте ДТЕК
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Про вчерашнее (15 декабря 2021) аварийное отключение электричества c 11:50 до 19:19 на сайте ДТЕК
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Некоторые интересные пункты из

Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
від 12.06.2018 № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550)

Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та
надання компенсацій споживачам за їх недотримання

6.7. Оператор системи/електропостачальник самостійно визначає факт недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання, визначає споживача(ів), яким він має надати компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання, та надає таку компенсацію без додаткового звернення зі сторони споживача, крім недотримання гарантованих стандартів якості, визначених підпунктом 21 пункту 2.3 глави 2 та підпунктами 5 та 6 пункту 4.3 глави 4 цього Порядку, компенсація за недотримання яких надається за зверненням споживача, що розглядається протягом 30 днів.

6.14. Надання компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання не позбавляє споживача права вимагати від оператора системи або електропостачальника відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання оператором системи/ електропостачальником показників якості електропостачання.

7.1. Електропостачальник зобов’язаний проінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення в рахунку на оплату електричної енергії або в «особистому кабінеті» споживача (за наявності) на офіційному вебсайті електропостачальника, або листом на офіційному бланку до завершення розрахункового періоду, у якому нараховується компенсація.


Скачать можно, например, тут.
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Відповідь держінспекції енергетичного нагляду на депутатське звернення No 301д9/7-2021/404309 Народного депутата України Олександра Горобця:

З метою отримання більш детальної інформації з порушених у Вашому зверненні питань Управлінням Держенергонагляду у Київській області (далі – Управління) було направлено лист від 28.12.2021 No 8/23.2-1727-21 на адресу ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» (далі – ОСР). Інформація ОСР щодо припинення електропостачання споживачів с. Білогородка Київської області у 2021 році викладена в таблиці, що додається. Додатково повідомляємо, що за результатами розгляду колективного звернення мешканців села Білогородка стосовно неякісного постачання електричної енергії до їх житлових будинків Держенергонаглядом встановлено, що розподіл і постачання електричної енергії житлових будинків по вул. Ковгарівська с. Білогородка Київської області здійснюється лініями електропередачі напругою 0,4 кВ від трансформаторних підстанцій напругою 10/0,4 кВ (далі – ТП) No 2379 та No 755, живлення яких забезпечується лінією електропередачі напругою 10 кВ Л-ТП-736 від ПС 35/10 кВ «Гнатівка». Значне завищення напруги в нічний час на трансформаторних підстанціях 10/0,4 кВ, якими здійснюється електропостачання житлових будинків за зазначеною адресою, відбувається через відсутність автоматичного регулювання напруги на силових трансформаторах ПС 110/35/27,5/10 «Боярка» (власність АТ «Укрзалізниця»), від якої лінією електропередачі напругою 35 кВ здійснюється живлення ПС 35/10 кВ «Гнатівка».

29.12.2021 з метою перевірки якості електропостачання персоналом ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» виконано обстеження електричних мереж, якими здійснюється електропостачання житлових будинків по вул. Ковгарівська с. Білогородка Київської області. За результатами обстеження ОСР запланував виконати ряд організаційно-технічних заходів, спрямованих на покращення якісних характеристик електроенергії, а саме провести вимірювання параметрів якості напруги та здійснити роботи з регулювання напруги переключенням відгалужень на силовому трансформаторі ТП-755.

02.01.2022 працівники ОСР за адресою одного із споживачів по вул. Ковгарівська с. Білогородка Київської області встановили реєстратор виміру параметрів якості напруги згідно з вимогами пунктів 6.2.1 – 6.2.4 глави 6.2 розділу VI та пункту 13.2.4 глави 13.2 розділу XIII КСР. Управління, в свою чергу, направило рекомендаційний лист до ОСР щодо надання інформації стосовно результатів виконання запланованих робіт за зазначеною вище адресою та надання протоколів вимірів параметрів якості електричної енергії.

Додатково інформуємо, що відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та Положення Управлінням за колективним зверненням мешканців с. Білогородка Київської області в лютому 2022 року буде проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) на об’єктах електроенергетики в частині дотримання ОСР (ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі») вимог законодавства в галузі електроенергетики. За результатами проведеного позапланового заходу у разі виявлення порушень технічного стану та організації експлуатації об’єктів електричних мереж буде видано припис ОСР із взяттям на контроль термінів виконання. Крім того, за інформацією ОСР у період з 01 жовтня 2021 р. по 31 грудня 2021 р. відбувалось 10 відключень повітряної лінії напругою 10 кВ Л-ТП-927, якою здійснюється електропостачання споживачів с. Святопетрівське Бучанського району Київської області, тривалістю від 52 хв. до 33 год. 30 хв. Відповідно до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 р. No 375 (далі – Порядок), ОСР буде надано споживачам компенсацію у розмірах, наведених у додатку 1 до Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються) та відповідно до процедур, визначених у главі 6 Порядку.
Прикрепленные файлы:
siem-reply_61e9191ee93de.pdf | 433.65 Кб | Скачали: 148 раз
Редактировалось: 2 раза (Последний: 20 января 2022 в 10:14)
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Як насправді вимикають електрику споживачам і що не так з електромережею. Пояснення енергетика.

https://www.epravda.com.ua/publications/2022/12/2/694511/
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.
Найти на сайте: параметры поиска