Газ и электричество

Договора, тарифы, квитанции, вопросы по оплате, качество услуг
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
58 дней назад
Если вдруг кто еще не знает

З 12 січня споживачі мають можливість отримувати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Цього дня набув чинності Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання, затверджений постановою НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841, яка офіційно опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» за № 5.

Порядок був розроблений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

«Це дуже важливе рішення, яке надасть можливість споживачам нарешті отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Регулятор і в подальшому буде піклуватися на рівні споживача про їхні інтереси та робити все можливе для їх захисту», - підсумував Дмитро Вовк, Голова НКРЕКП.


Таблица с размерами компенсаций и презентация с образцом заявы тут: http://www.nerc.gov.ua/?news=5661
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Посетитель
natakoloda
Сообщений: 1
ЛУ 14А
2430 дней назад
Добрый день!!! Может у кого есть контакты на подключении газовой плиты, проплатила месяц назад и никто не шевелится
старожил
Michael Che
Сообщений: 608
ТШ 7
2183 дня назад
natakoloda, это норма, звоните в боярку, где то тут на форуме был телефон.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 26 июня 2017 в 16:20)
- Что вы можете сказать о людях?
- Фу!
старожил
denisZ
Сообщений: 57
БХ 11А
1873 дня назад
Star, Стар, добрый день,
А Вы счетчик поменяли уже имея договор на электроэнергию?А то мы из 7 линии до сих пор ждем, кушаем завтраки) т.е. без договора никакой замены наверное, я правильно понимаю?
старожил
Star
Сообщений: 3541
БХ 1Б
1287 дней назад
denisZ, да, у меня договор есть.
старожил
Corba
Сообщений: 1113
ЛУ 4А
1902 дня назад
А кто нибудь вкурсе ситуации по договарам с Облэнерго по 4, 5 и т.д. линиям?
старожил
Fagot
Сообщений: 383
1334 дня назад
Зачем счётчик менять , что с ним не так?
старожил
Iron
Сообщений: 104
ЛУ 10
2105 дней назад
Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?
старожил
7Sense
Сообщений: 251
491 день назад
Iron:

Вітаю, а ніхто не вкурсі договора з Київобленерго по 8-й лінії уже є?

Ещё у 4-й линии нету даже
старожил
Iron
Сообщений: 104
ЛУ 10
2105 дней назад
7Sense:
Ещё у 4-й линии нету даже

Все гірше ніж я думав(((
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
58 дней назад
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго. Уточнить можно в колл-центре 044 459 07 40
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
старожил
Space
Сообщений: 201
БХ 11В
2012 дней назад
Админ:
Говорят, по 7-ой линии уже есть договора с Киевоблэнерго

Прошу чуть подробнее, что это значит ? Нужно бежать подписывать договор? Чего тогда жЭк молчит ?
бывалый
maximum
Сообщений: 38
2182 дня назад
По 7 лінії, вже є певна кількість договорів в жеці. Власників ще не сповіщали, так як розробляють стратегію, як компенсувати собі кошти за використану електроенергію до заключеня договорів. За попередніми даними, будемо змушені оплатити використану електроенергію по 0.57 грн за кВт.
Остаточну відповідь пообіцяли дати в п'ятницю.
Чи є ваші дані в рем, чи заключений договір, можно дізнатися в колл-центрі за номером 044-590-07-40, назвавши свою адресу та ім'я власника.
Если Вы думаете что вы способны на что-то, Вы правы, если Вы думаете что у Вас не получится что-то, Вы тоже правы.
бывалый
Антон
Сообщений: 40
ТШ 2
1688 дней назад
Соседи, подскажите, может кто сталкивался. Есть желание перенести счетчик газа, так как установлен он мягко говоря в не очень удобном месте. У кого может контакт есть, т.к. ни один из телефонов в Боярке не отвечает.
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
58 дней назад
Антон:

Соседи, подскажите, может кто сталкивался. Есть желание перенести счетчик газа, так как установлен он мягко говоря в не очень удобном месте. У кого может контакт есть, т.к. ни один из телефонов в Боярке не отвечает.
http://pkvartal.com/forum/thread268-48.html#159581
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
бывалый
Антон
Сообщений: 40
ТШ 2
1688 дней назад
за ссылку спасибо конечно. сварщиков я и сам найду. мне бы контакт для переделки газового проекта.
бывалый
AntAreS
Сообщений: 29
ЛУ 4б
1687 дней назад
Антон:

за ссылку спасибо конечно. сварщиков я и сам найду. мне бы контакт для переделки газового проекта.

Боярка:
Я - Хочу перенести трубу ось так, так, так.
Контора - А це можна??
Я - Ну так я ж і прийшов до Вас щоб взнати.
Контора - Так це проектанти повинні сказати. Він навпроти сидить.
Проектант - короче хз чи можна, але є номер телефона хлопчини який допоможе.

Приватне підприємство "Г.І.Р". Павлюк Михайло Анатолійович. Тел.: +38 (098) 66 47 817 gir.kiev.ua/
Оформлення зайняло більше місяця.
старожил
Barsuchok
Сообщений: 133
1699 дней назад
Доброе утро! Подскажите пожалуйста телефон человека, который может обрезать газ. трубу или переварить. А то у нас ее высоко сделали (по фартуху)
бывалый
Антон
Сообщений: 40
ТШ 2
1688 дней назад
AntAreS , дякую. Як мені сказали, орієнтовна вартість офіційного переносу лічильника близько 20-25 тисяч грн з яких робота посередника всього дві. Я в шоці.
Barsuchok контакт вище може це зробити.
старожил
Yarinho
Сообщений: 148
Соборная 5
1716 дней назад
maximum:

По 7 лінії, вже є певна кількість договорів в жеці. Власників ще не сповіщали, так як розробляють стратегію, як компенсувати собі кошти за використану електроенергію до заключеня договорів. За попередніми даними, будемо змушені оплатити використану електроенергію по 0.57 грн за кВт.
Остаточну відповідь пообіцяли дати в п'ятницю.
Чи є ваші дані в рем, чи заключений договір, можно дізнатися в колл-центрі за номером 044-590-07-40, назвавши свою адресу та ім'я власника.

появилось уже новая информация? вы оплатили счет за использованную электроэнергию? или нужно оплачивать по факту заключения? поделитесь опытом
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.
Найти на сайте: параметры поиска