Котёл и система отопления

Про термостаты тоже тут
старожил
Игорь_ТШ6
Сообщений: 226
ТШ 6
1768 дней назад
kobzar:
Я заметил что в этом году с началом отопительного сезона у меня постоянно падает давление в котле! Сильно таки часто! Никто не обращал внимание на сверку с прошлым годом?
Картина один в один. По количеству приблизительно подсчитал так - время открытия клапана для подкачки воды и делал такое же время открытия крана с водой. Получается чуть меньше чем полстакана. Добавляю раз в три дня. Не критично, но похоже утечка имеет место... Возле батарей нигде протечек нет. Остается вариант либо в стяжке, либо в котле. Пока наблюдаю.
Модератор
Trinity-01
Сообщений: 4492
ТШ 8
311 дней назад
Перелік авторизованих сервісних центрів з сайту ferroli.ua
не тільки Теплобудсервіс.

я допомагаю нашій Армії! а ти?
Посетитель
sevenkam
Сообщений: 1
1647 дней назад
Trinity-01:

Перелік авторизованих сервісних центрів з сайту ferroli.ua
не тільки Теплобудсервіс.



Для того щоб сервісний центр взяв на обслуговування котел потрібний техпаспорт, телефонував на ферролі, мені відповіли що техпаспорт знаходиться у фірмі що встановлювала котли. Зателефонувавши до майстрів Максима та Валерія, що обслуговують деякі з ліній комплексу, попросив видати техпаспорт на що відповіли що фероллі не дає техпаспотри на дані котли, аргументів що телефоную з посиланням від офіційного відділу ферролі не хочуть слухати.
По факту котли встановлені забудовником були ввезені в Україну не офіційно, тому і тех паспорт на руки не віддадуть.
старожил
Olena
Сообщений: 305
ЛУ 8
1502 дня назад
Минає рік і у роздумах над прийдешнім настрій аж ніяк не ліричний. Ото ж бо, вирішила розповісти свою не приємну історію «співпраці» з представником авторизованого сервісного центру ferroli, відомого як Ніколай. Як відомо, для продовження гарантійного обслуговування котла існує вимога: у визначений термін Ви маєте запросити представника компанії для проведення ТО. Зателефонувала, домовились про зустріч. Інформація про те, що ціна на ТО піднялась і складає 500 гр. не по тішила. У квартирі ремонт не закінчений, то й приїжджаю я спорадично, переважно раз на тиждень за потреби. Але, що вдієш? Усе ж таки яка не яка, але гарантія, не дай Боже, можливого ремонту. Ну от, дочекалась. Прийшов, подивився і «порадував»: гарантія на котел може бути продовжена лише останній (дається на три роки і із них два уже позаду) рік, тай у разі проблем не на усі випадки з можливої поломки ця гарантія діє. Зробив відповідний запис в гарантійному талоні, забрав 500 рг. і пішов. За хвилин 20-ть і я залишила квартиру поспішаючи на роботу. Днів так через десять довелося заночувати в ПК. Відкриваю кран, а гарячої води нема. Така собі – ледве тепленька. Пів-ванни з піною довелось спустити. Котел працює, на датчику десь градусів 60, а по факту - проблема. На ранок телефоную «майстру» з роботи. Повідомляю про ситуацію. Домовляємося на наступному тижні про зустріч. У визначений день зранку попередньо нагадую про домовленість. На початок одинадцятої таки прийшов. Заходить до кухні і відправляє мене до ванної кімнати відкрити гарячу воду. Відкриваю. Ось воно щастя: гаряча вода пішла. З посмішкою зустрічаю «спасителя», а той мені повідомляє, що я маю заплатити 250 гр. за «ложний визов». Бо ж не може такого бути, щоб після його ТО гарячої води у мене не було. Мій аргумент на рахунок того, що посуд увечері і зранку я мила водою кімнатної температури за повернутого крану «до упора» у бік гарячої води – не приймається. На ультиматум: «якщо ви до вечора не скинете на мій рахунок 250 гр., то ваша гарантія на котел втратить силу і ніхто на виклик більше не приїде», - я відповіла відмовою. Ось така вийшла у мене «гарантія» за обставин, коли хвилин зо 10 безперестанку у надії відчути теплу воду із крану у Вас тече холодна і Ви викликаєте «спеціаліста», а той переконує що, того бути не може. Бачте, йому видніше: не могло не бути у мене гарячої води і викликала я його задарма. Двері закрилися, але залишилися питання: що робити далі, коли гарантійного обслуговування на прийдешній рік, судячи з усього, я вже не маю як і тих 500 гр., які я за ту гарантійку заплатила. Порадувало лише одне: нині я таки маю «не спартанський» душ.
Модератор
Ирина_И
Сообщений: 7801
БХ 1Б
1010 дней назад
Olena, ...ну что сказать - пичалька. Понимаю Вас.
От себя - Теплобудсервис, который наш типа обслуживающий - не вызывала ни разу. Спасибо, как бы - хамство по телефону процветет... Вызвали для ТО как-то схожую компанию. И вроде отношение по телефону другое и... все как-то поприятней после общения с Теплобудсервисом, НО!!! ТО котла прошло просто никак. На мои замечания что и как не работает - ну... не работает((( был ответ...
Горячая вода - напор ужасный, говорю. ... "Это у Вас забилась система водопровода"... Взяли у друзей компрессор, продули систему - ничего....
Итог - вызвали независимого человека (раньше работал в одной из компаний по котлам) - разобрал котел, нашел проблему -
забился теплообменник, прочистил его, удивился, что никто этого не сделал. Взял 100 грн...
ТО стоило 550 грн. За что? zlo
Посетитель
Anton86
Сообщений: 1
БХ 1Б
2228 дней назад
Здраствуйте,подскажите толкового мастера,а не таких,что за 600грн скажут,что и я знаю,профилактику лично сам делаю,после того как попал на спеца за 600)))))поломка не большая,полетел рычаг on off,не могу давление добавить,поворачивается столь,заранее спасибо
бывалый
MoonVladimir
Сообщений: 16
Соборная 105Б-3
1974 дня назад
Доброй ночи подскажите пожалуйста, переносил ли кто то котёл в пределах 50см?
Посетитель
clavik
Сообщений: 5
Святошинский р-н
1950 дней назад
Олег, по техническим правилам не можешь, нужно выдержать большее расстояние. Но у нас часто принимают и так, как вы обозначили на фото.
старожил
Yarchik
Сообщений: 119
ЛУ 2А
1797 дней назад
Добрый день. Подскажите, на какую температуру нужно выставить котёл? У меня на 60,но приходится обогревать круглосуточно(400кубов газа за месяц)
бывалый
Stepan
Сообщений: 18
ЛУ 4
1173 дня назад
температуру выставляйте такую что бы вам было комфортно, все остальное зависит от разных факторов. Например когда соседи уходят на работу то почемуто становится холоднее, мы добавляем отопление, ночью наоборот. у нас обычно на 50 котел.
Leo
бывалый
Leo
Сообщений: 18
ЛУ 10Б
1570 дней назад
Yarchik:
Добрый день. Подскажите, на какую температуру нужно выставить котёл? У меня на 60,но приходится обогревать круглосуточно(400кубов газа за месяц)
Купите терморегулятор, он Вам сэкономит до 30%. У многих установлен такой: https://hotline.ua/remont-teplyj-pol-termoregulyatory/computherm-q7-rf/prices/#cond_new
старожил
Митя
Сообщений: 106
1392 дня назад
Добрый день! Подскажите телефон мастера по чистке котла для профилактики. Заранее спасибо.
Администратор
Админ
Сообщений: 4835
30 дней назад
Митя:
Добрый день! Подскажите телефон мастера по чистке котла для профилактики. Заранее спасибо.
https://pkvartal.com/board/read1558.html
Отримати бонус за покупки в MoYo, Stylus, Yakaboo, Aliexpress, Rentalcars, WineTime... http://pkvartal.com/moneysave
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.
Найти на сайте: параметры поиска