Котёл и система отопления

Про термостаты тоже тут
старожил
Игорь_ТШ6
Сообщений: 219
ТШ 6
8 часов назад
kobzar:
Я заметил что в этом году с началом отопительного сезона у меня постоянно падает давление в котле! Сильно таки часто! Никто не обращал внимание на сверку с прошлым годом?
Картина один в один. По количеству приблизительно подсчитал так - время открытия клапана для подкачки воды и делал такое же время открытия крана с водой. Получается чуть меньше чем полстакана. Добавляю раз в три дня. Не критично, но похоже утечка имеет место... Возле батарей нигде протечек нет. Остается вариант либо в стяжке, либо в котле. Пока наблюдаю.
Модератор
Trinity-01
Сообщений: 4500
ТШ 8
14 дней назад
Перелік авторизованих сервісних центрів з сайту ferroli.ua
не тільки Теплобудсервіс.

я допомагаю нашій Армії! а ти?
Посетитель
sevenkam
Сообщений: 1
225 дней назад
Trinity-01:

Перелік авторизованих сервісних центрів з сайту ferroli.ua
не тільки Теплобудсервіс.



Для того щоб сервісний центр взяв на обслуговування котел потрібний техпаспорт, телефонував на ферролі, мені відповіли що техпаспорт знаходиться у фірмі що встановлювала котли. Зателефонувавши до майстрів Максима та Валерія, що обслуговують деякі з ліній комплексу, попросив видати техпаспорт на що відповіли що фероллі не дає техпаспотри на дані котли, аргументів що телефоную з посиланням від офіційного відділу ферролі не хочуть слухати.
По факту котли встановлені забудовником були ввезені в Україну не офіційно, тому і тех паспорт на руки не віддадуть.
старожил
Olena
Сообщений: 301
ЛУ 8
2 дня назад
Минає рік і у роздумах над прийдешнім настрій аж ніяк не ліричний. Ото ж бо, вирішила розповісти свою не приємну історію «співпраці» з представником авторизованого сервісного центру ferroli, відомого як Ніколай. Як відомо, для продовження гарантійного обслуговування котла існує вимога: у визначений термін Ви маєте запросити представника компанії для проведення ТО. Зателефонувала, домовились про зустріч. Інформація про те, що ціна на ТО піднялась і складає 500 гр. не по тішила. У квартирі ремонт не закінчений, то й приїжджаю я спорадично, переважно раз на тиждень за потреби. Але, що вдієш? Усе ж таки яка не яка, але гарантія, не дай Боже, можливого ремонту. Ну от, дочекалась. Прийшов, подивився і «порадував»: гарантія на котел може бути продовжена лише останній (дається на три роки і із них два уже позаду) рік, тай у разі проблем не на усі випадки з можливої поломки ця гарантія діє. Зробив відповідний запис в гарантійному талоні, забрав 500 рг. і пішов. За хвилин 20-ть і я залишила квартиру поспішаючи на роботу. Днів так через десять довелося заночувати в ПК. Відкриваю кран, а гарячої води нема. Така собі – ледве тепленька. Пів-ванни з піною довелось спустити. Котел працює, на датчику десь градусів 60, а по факту - проблема. На ранок телефоную «майстру» з роботи. Повідомляю про ситуацію. Домовляємося на наступному тижні про зустріч. У визначений день зранку попередньо нагадую про домовленість. На початок одинадцятої таки прийшов. Заходить до кухні і відправляє мене до ванної кімнати відкрити гарячу воду. Відкриваю. Ось воно щастя: гаряча вода пішла. З посмішкою зустрічаю «спасителя», а той мені повідомляє, що я маю заплатити 250 гр. за «ложний визов». Бо ж не може такого бути, щоб після його ТО гарячої води у мене не було. Мій аргумент на рахунок того, що посуд увечері і зранку я мила водою кімнатної температури за повернутого крану «до упора» у бік гарячої води – не приймається. На ультиматум: «якщо ви до вечора не скинете на мій рахунок 250 гр., то ваша гарантія на котел втратить силу і ніхто на виклик більше не приїде», - я відповіла відмовою. Ось така вийшла у мене «гарантія» за обставин, коли хвилин зо 10 безперестанку у надії відчути теплу воду із крану у Вас тече холодна і Ви викликаєте «спеціаліста», а той переконує що, того бути не може. Бачте, йому видніше: не могло не бути у мене гарячої води і викликала я його задарма. Двері закрилися, але залишилися питання: що робити далі, коли гарантійного обслуговування на прийдешній рік, судячи з усього, я вже не маю як і тих 500 гр., які я за ту гарантійку заплатила. Порадувало лише одне: нині я таки маю «не спартанський» душ.
Модератор
Ирина_И
Сообщений: 7798
БХ 1Б
2 дня назад
Olena, ...ну что сказать - пичалька. Понимаю Вас.
От себя - Теплобудсервис, который наш типа обслуживающий - не вызывала ни разу. Спасибо, как бы - хамство по телефону процветет... Вызвали для ТО как-то схожую компанию. И вроде отношение по телефону другое и... все как-то поприятней после общения с Теплобудсервисом, НО!!! ТО котла прошло просто никак. На мои замечания что и как не работает - ну... не работает((( был ответ...
Горячая вода - напор ужасный, говорю. ... "Это у Вас забилась система водопровода"... Взяли у друзей компрессор, продули систему - ничего....
Итог - вызвали независимого человека (раньше работал в одной из компаний по котлам) - разобрал котел, нашел проблему -
забился теплообменник, прочистил его, удивился, что никто этого не сделал. Взял 100 грн...
ТО стоило 550 грн. За что? zlo
Посетитель
Anton86
Сообщений: 1
БХ 1Б
177 дней назад
Здраствуйте,подскажите толкового мастера,а не таких,что за 600грн скажут,что и я знаю,профилактику лично сам делаю,после того как попал на спеца за 600)))))поломка не большая,полетел рычаг on off,не могу давление добавить,поворачивается столь,заранее спасибо
бывалый
MoonVladimir
Сообщений: 16
Соборная 105Б-3
51 день назад
Доброй ночи подскажите пожалуйста, переносил ли кто то котёл в пределах 50см?
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.
Найти на сайте: параметры поиска